Radio Merkury - jedna stacja, dwóch naczelnych

    Polskie Radio stawia na numeryczne nazwy swoich kanałów. Obok radiowej Jedynki, Dwójki oraz Trójki pojawi się radiowa Czwórka, która zastąpi markę Radia Euro.

    Jednak jednocześnie nie rozwiązano z nim umowy dotyczącej stanowiska redaktora naczelnego.

    Ruszyło Lato z radiem!

    21. czerwca br., o 9.00 ruszyło "Lato z Radiem" 2010, najpopularniejsza w czasie wakacji audycja radiowa Programu 1 Polskiego Radia. Słynna "Polka - Dziadek" zabrzmiała już po raz 39 w historii audycji. Telewizja

     

    Polska, w ramach korporacyjnego patronatu medialnego, przez całe wakacje będzie towarzyszyć koncertom organizowanym przez "Lato z Radiem".

    Tradycyjnie Polskie Radio przygotowało wiele atrakcji zarówno na antenie, jak i podczas tegorocznej trasy koncertowej. We wszystkie soboty i niedziele aż do końca sierpnia "Lato z radiem" zawita do 20 miast, gdzie odbywać się będą koncerty. Pierwszy koncert odbędzie się w sobotę 26. czerwca br., w Ostrowie Wielkopolskim, a ostatni w niedzielę 29. sierpnia br., w Ostródzie.

    Gwiazdami tegorocznego "Lata z Radiem" będą m.in. Jacek Stachursky, Kasia Kowalska, Patrycja Markowska, Kombii, Varius Manx, Leszcze, Brathanki, Blue Cafe, IRA i Artur Gadowski, Robert Gawliński, Andrzej Piasek Piaseczny, Banda i Wanda, Andrzej Krzywy i De Mono, Kabaret OTTO, Kabaret Skeczów Męczących, Kabaret Młodych Panów oraz Boogie Boys.

    Koncerty poprowadzą Zygmunt Chajzer i Roman Czejarek. Opiekunką ruchomego magicznego studia Polskiego Radia będzie Sława Bieńczycka. Na radiowej antenie "Lata z Radiem" pojawią się również osobowości Polskiego Radia m. in.: Maria Szabłowska, Marta Kielczyk, Marek Niedźwiedzki oraz Adam Halber.

    Codziennie, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 12.00, audycja "Lata z radiem" będzie nadawana ze studia, a w soboty (przez cały dzień) pojawiać się będą relacje z pleneru, z miejsc, w których odbywają się koncerty.

    Programy śniadaniowe TVP – "Kawa czy herbata" oraz "Pytanie na śniadanie" – w ramach patronatu korporacyjnego Telewizji Polskiej – będą współpracowały z "Latem z radiem" m.in. goszcząc w swoich studiach gwiazdy wakacyjnej trasy koncertowej.

    Magdalena Fris / MediaFM.net

    Radio dla Ciebie promuje się na 120 autobusach

    W maju br. Radio dla Ciebie (Warszawa) ruszyło z kampanią wizerunkową na terenie całego Mazowsza. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na logotyp Radia dla Ciebie z odpowiednimi częstotliwościami danego miasta, oraz ma budować świadomość marki wśród stałych i nowych słuchaczy.

    Kampania wizerunkowa z udziałem środków komunikacji na Mazowszu jest jednym z elementów zwiększenia świadomości marki RDC oraz poszerzenia liczby słuchaczy. Chcemy być dostrzegalni na Mazowszu, oprócz promocji radia przekazujemy informacje o naszym serwisie internetowym - komentuje Piotr Wawrzeński, Prezes Radia dla Ciebie.

    Radio dla Ciebie przy współpracy z przewoźnikami państwowymi i prywatnymi umieści logotypy radia na tylnich i bocznych szybach, wewnątrz pojazdów oraz w reklamie wizualnej w systemie Digital Signace. Reklama ta dotyczy łącznie 120 autobusów. Akcja potrwa do grudnia 2010 r.

    Please publish modules in offcanvas position.