Po pierwsze, to wydaje mi się, że "AKTYWACJA" nie do końca jest poprawnym nickiem. Zacznij podpisywać się normalnie, albo następne posty będą usuwane.
Po drugie odpowiedź na Twój problem została do Ciebie wysłana włącznie z kilkoma linkami aktywacyjnymi, ale nie dotarła z bardzo prostej przyczyny... Twój dostawca odfiltrował nasze mejle, bo stwierdził, że nie jesteśmy wiarygodnym hostem.
Widzieliśmy to w naszych logach bardzo dokładnie i czekaliśmy na Twój kontakt, ponieważ my sami nie mogliśmy go nawiązać, z powyższej przyczyny.
Możesz mieć pretensje jedynie do swojego operatora poczty i przy okazji wymienić go na bardziej stabilnego, który nie odfiltrowuje Bogu ducha winnych serwerów.
Twoje serwery oczywiście nie przepadną, a nadmiar możemy wymienić na usługę premium, z tymże musisz się z nami skontaktować. Najlepiej z pomocą naszego czatu dostępnego na stronie głównej, lub mejla z normalnych serwerów (wp, onet, gmail)