27 Kwiecień 2024, 15:26:10

Autor Wątek: Nadawanie , co i jak.  (Przeczytany 4249 razy)

Kasjan

  • Gość
Nadawanie , co i jak.
« dnia: 18 Luty 2012, 21:56:48 »
Witam.  Może temat co niektórym wyda się wręcz , śmieszny '  no ale chyba między innymi po to jest to forum :)  .. otóż założyłem swój serwer , aktywowałem ...   wpisałem odpowiednie dane do programu i .. nie wiem co dalej by ktoś mógł mnie słuchać.  Jestem zielony jeżeli chodzi o te sprawy.  Wchodząc w link do słuchania wyskakuje komunikat , iż dana stacja nie nadaje.  Serwer jest włączony natomiast przy stanie strumienia widnieje napis ... nieaktywny.   Ale jak zrobić by był aktywny ? W ogóle w tym rzecz ? 

Prosiłbym opisie krok po korku , co należy zrobić po założeniu serwera , by mogli słuchać Nas inni.
Z góry Dziękuję za okazaną jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam :)

Karol

  • Administrator
  • Mistrz radiofonii
  • *****
  • Wiadomości: 1785
Odp: Nadawanie , co i jak.
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Luty 2012, 11:24:40 »
Na wtycznie do nadawania musisz kliknąć przycisk Połącz (Connect), wtedy rozpocznie się proces nadawania, a strumień będzie aktywny i będzie Cię można słuchać.

Kasjan

  • Gość
Odp: Nadawanie , co i jak.
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Luty 2012, 14:54:45 »
A więc rzecz w braku aktywności strumienia . W której to zakładce  , bądź linku należy go uruchomić ?   : |

Karol

  • Administrator
  • Mistrz radiofonii
  • *****
  • Wiadomości: 1785
Odp: Nadawanie , co i jak.
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Luty 2012, 17:17:01 »
W tym artykule masz szczegółowo opisaną konfigurację wtyczki do nadawania: http://www.4stream.pl/portal/shoutcast/50-konfiguracja-wtyczki-dsp.html

Kreintos

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 14
Odp: Nadawanie , co i jak.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Luty 2012, 19:44:29 »
Dzięki za link karol. Też miałem problem z konfiguracją Winampa

jarek92666

  • Gość
Odp: Nadawanie , co i jak.
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Luty 2012, 00:40:49 »