90 proc. internautów słucha eradia w sieci, a prawie 3/4 z nich włącza stację w internecie przynajmniej raz w tygodniu - wynika z Badania Internetowego Audytorium Radia BInAR.
Właśnie zakończyła się pierwsza edycja tego cyklicznego badania, wykonanego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
90 proc. internautów słucha eradia w sieci, a prawie 3/4 z nich włącza stację w internecie przynajmniej raz w tygodniu - wynika z Badania Internetowego Audytorium Radia BInAR.
Liderem rynku w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. była Grupa RMF, która uzyskała 357,5 mln zł przychodów z reklam - o 32,57 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ub.r.
Polskie Radio stawia na numeryczne nazwy swoich kanałów. Obok radiowej Jedynki, Dwójki oraz Trójki pojawi się radiowa Czwórka, która zastąpi markę Radia Euro.
Z tej okazji przygotowano specjalne programy. Zmiana Radia Euro na radiową Czwórkę ma nastąpić w poniedziałek - 2 sierpnia 2010 roku.