21. czerwca br., o 9.00 ruszyło "Lato z Radiem" 2010, najpopularniejsza w czasie wakacji audycja radiowa Programu 1 Polskiego Radia. Słynna "Polka - Dziadek" zabrzmiała już po raz 39 w historii audycji. Telewizja
Polska, w ramach korporacyjnego patronatu medialnego, przez całe wakacje będzie towarzyszyć koncertom organizowanym przez "Lato z Radiem".
Tradycyjnie Polskie Radio przygotowało wiele atrakcji zarówno na antenie, jak i podczas tegorocznej trasy koncertowej. We wszystkie soboty i niedziele aż do końca sierpnia "Lato z radiem" zawita do 20 miast, gdzie odbywać się będą koncerty. Pierwszy koncert odbędzie się w sobotę 26. czerwca br., w Ostrowie Wielkopolskim, a ostatni w niedzielę 29. sierpnia br., w Ostródzie.
Gwiazdami tegorocznego "Lata z Radiem" będą m.in. Jacek Stachursky, Kasia Kowalska, Patrycja Markowska, Kombii, Varius Manx, Leszcze, Brathanki, Blue Cafe, IRA i Artur Gadowski, Robert Gawliński, Andrzej Piasek Piaseczny, Banda i Wanda, Andrzej Krzywy i De Mono, Kabaret OTTO, Kabaret Skeczów Męczących, Kabaret Młodych Panów oraz Boogie Boys.
Koncerty poprowadzą Zygmunt Chajzer i Roman Czejarek. Opiekunką ruchomego magicznego studia Polskiego Radia będzie Sława Bieńczycka. Na radiowej antenie "Lata z Radiem" pojawią się również osobowości Polskiego Radia m. in.: Maria Szabłowska, Marta Kielczyk, Marek Niedźwiedzki oraz Adam Halber.
Codziennie, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 12.00, audycja "Lata z radiem" będzie nadawana ze studia, a w soboty (przez cały dzień) pojawiać się będą relacje z pleneru, z miejsc, w których odbywają się koncerty.
Programy śniadaniowe TVP – "Kawa czy herbata" oraz "Pytanie na śniadanie" – w ramach patronatu korporacyjnego Telewizji Polskiej – będą współpracowały z "Latem z radiem" m.in. goszcząc w swoich studiach gwiazdy wakacyjnej trasy koncertowej.
Magdalena Fris / MediaFM.net
W maju br. Radio dla Ciebie (Warszawa) ruszyło z kampanią wizerunkową na terenie całego Mazowsza. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na logotyp Radia dla Ciebie z odpowiednimi częstotliwościami danego miasta, oraz ma budować świadomość marki wśród stałych i nowych słuchaczy.
Kampania wizerunkowa z udziałem środków komunikacji na Mazowszu jest jednym z elementów zwiększenia świadomości marki RDC oraz poszerzenia liczby słuchaczy. Chcemy być dostrzegalni na Mazowszu, oprócz promocji radia przekazujemy informacje o naszym serwisie internetowym - komentuje Piotr Wawrzeński, Prezes Radia dla Ciebie.
Radio dla Ciebie przy współpracy z przewoźnikami państwowymi i prywatnymi umieści logotypy radia na tylnich i bocznych szybach, wewnątrz pojazdów oraz w reklamie wizualnej w systemie Digital Signace. Reklama ta dotyczy łącznie 120 autobusów. Akcja potrwa do grudnia 2010 r.